2015. szept. 11.

Az ősz egszebb körömakkja- Essence The Gel- 10 True Love- TESZT

Sziasztok biztosan hallottátok (mivel a csapból is ez folyt), hogy az Essence nemrég megújította a körömlakkjait. Külsőre nem változtattak semmit, de ez nem jelenti azt, hogy a minősége nem változott. Sokáig nézegettem a kínálatot mígnem meg nem találtam a tökéleteset, méghozzá a 10 True Love nevű burgundy csodát.




 Mint már említettem a külseje nem változott és szerencsére az ecsete sem. Az állaga pont jó, már egy rétegben is fed, de két rétegben az igazi. Gyorsan szárad, és nagyon tartós, én az ötödik nap mostam le, de csak az iskola miatt.


 Összeségében nagyon örülök, hogy a minőségén javítottak, de az árán nem változtattak, mindenképpen próbáljátok ki valamelyik színt.

Ti próbáltátok már valamelyik színt?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése