2014. nov. 4.

The Body Shop Teafás póruscsökkentő krém- TESZT

Sziasztok nagyon sokáig próbálgattam ezt a krémet amit még Lengyelországban vettem (KATT). Mára már kialakult róla egy nagyon pozitív véleményem. 


A csomagolása egyszerű, a kupakja jól zár. 30 ml-t tartalmaz, ami egész átlagosnak mondható. Körülbelül 2500 Ft-ba kerül.


Én primerként szoktam használni felvitel után egy pár másodpercig piros az arcom, de utána ez teljesen eltűnik. Az illata elsőre erős, de az arcon egyáltalán nem lehet érezni. 


Az arcot nagyon szépen mattítja a bőrt. Észrevettem, hogy amióta ezt használom sokkal kevésbé zsírosodik bőröm. 


Összességében én nagyon meg vagyok vele elégedve, mert nem zsírosodik a bőröm, mattít és utána már nem pirosodik a bőröm.

Ti mit használtok sminkalapként???

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése