2014. okt. 5.

Utazás- Lengyelország- KÉPEK

 Sziasztok nemrég említettem, hogy néhány napra elutaztam (itt is és a Facebook-on is). És azt is írtam, hogy lesz róla blogposzt, aminek most jött el az ideje.
Repülővel utaztam öt napra Varsóba egy cserediák program keretén belül. Nagyon sok élvezetes program volt, a családot (akinél laktam) is nagyon megszerettem. És egy pár dolgot még vásárolnom is sikerült, de azt csak egy másik bejegyzésben mutatom meg (nem kaptam még vissza mindent), de elég a dumálásból jöjjenek a képek.


 Reptéren várakozunk...


 Repülőről a kilátás...


 Óváros eleje...


 Újraépített házak (a tetők nagyon tetszenek :))


 A stadiont is megmásztuk...


 Az elefánt a lényeg...


 Ide is benéztünk... mert miért ne???


Kilátás...

További képekekért katt IDE
Voltatok már Varsóban?




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése