2014. okt. 1.

Díjat kaptam

Nagyon szépen köszönöm a díjat a Ambivalentina Fashion blog írójától ezt a díjat.
Elöször 11 random tényt kell közölnöm veletek:
- balkezes vagyok (ezért nagyon ügyetlen is)
- amikor ezt a bejegyzést írom egyszerre tabletezek, telefonozok és gépezek (de mégis mindenre tudok figyelni)
- vasárnap jöttem haza Lengyelországból (lesz blogposzt)általában előre írom a posztokat és ütemezem be őket (nem pedig megírom és kirakom)
-idén fogok felvételizni gimi (nagyon félek)
- ha azt mondják meséljek magamról soha nem jut eszembe semmi, bezzeg amikor azt mondják, hogy maradjak csendben.... (tipikus)
- utál hajat szárítani (unalmas...), de utána szeretem, mert puha a hajam :D
- kedvenc tantárgyam a matek és az infó (elég reál beállítottságú vagyok)
- imádom Selena Gomezt és Taylor Swiftet
- utálom a 1D-t (ezért már egy párszor megnyuvasztottak)
- a füzeteimet mindig egy kollekcióból veszem, mert szeretem, ha hasonlítanak egymásra (hülye egy dolog, de ilyen vagyok)
- sokszor a legjobb pillanatokat is el tudják rontani egy szóval (vagy azzal ha nem szólnak hozzám) vagy egy like-kal a facebookon

Most pedig válaszolnom kell a nekem feladott kérdésekre/kérdésre:
Melyik a kedvenc filmed/könyved/zenéd és mit mutatott vagy tanított az életből/életről?
 Kedvenc könyveim.... elég sok van, de a legnagyobbak: 
- A szent Johanna Gimi, mert megtanított reménykedni
- A Hűvösvölgyi suli, mert megtanította, hogy nem kell mindent agyonbonyolítani
- Harry Potter, mert megélénkítette a fantáziám (:D)
- DAC, mert megtanította, hogy a barátságokhoz bizalom és nyíltság kell
- És végül a legnagyobb kedvencem a Monte Cristo Grófja, mert megtanította, hogy isten nem ver bottal és, hogy hogyan verjél meg valakit isten heyett (remélem ezt értitek, de ha olvastátok a könyvet, akkor biztos értitek, ha meg nem, akkor épp ideje nekikezdeni)

Én kérdéseim nektek:
1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
2. Ha átírhatnál valamit a múltból mi lenne az?
3. Mit szeretnél elérni a jövőben?
4. Hogy szereted hordani a leginkább a hajad?
5. Melyik a kedvenc szempillaspirálod?
6. Mi a kedvenc színed?
7. Volt-e olyan pillanat mit átélnél az életedből még egyszer?
8. Melyik zene nyugtat le téged  legjobban és melyiken tudod magad kiőrjöngeni?
9. Melyik a kedvenc bejegyzésed a blogodról?
10. Ha most kéne blogot indítanod mi lenne a neve és a témája?

Én a kedvenc beauty bloggerináimat hívom ki: FruzsiSzabinaAsu




2 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen, nagyon kedves vagy :)
    Általában én is egyszerre használom a laptopot, a tabletet és a telefont is, és mindegyiken valami mást csinálok. Ha lenne tévém az is menne :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szívesen :)
      Most megnyugtattál, hogy nem én vagyok az egyedüli :D

      Törlés