2014. júl. 28.

Új telefont szeretnék- Segítség+ Ebay-es telefontkok

Sziasztok ma a ti segítségeteket fogom kérni, mert közeledik a névnapom és új telefont szeretnék, de nem tudom, hogy milyet. Lehet, hogy várok karácsonyig és egy drágább telefont fogok kérni a szülinapommal egybekötve, de ez még nem biztos, ezért arra kérlek titeket, ha tudtok véleményt, akkor írjátok meg. Amit már eldöntöttem, hogy fehér színűt szeretnék, mert az sokkal jobban illik hozzám. Előre is köszönöm.
Az árakat a T-Mobile honlapjáról néztem. Az utánna levő tokokat pedig ebay-ről

 Sony Xperia M 29990 Ft

Operációs rendszer
Android 4.1.2 
Megjelenés, kijelző
4”-es érintőkijelző, 480x854 képpont, 16,7 millió szín, kapacitív (4 ujj egyidejű érzékelése)
Fotó
5 megapixeles hátoldali kamera, LED vaku, négyszeres digitális zoom, autofókusz, arcfelismerés, VGA előlapi kamera
Videó
HD videofelvétel (720p) a hátoldali kamerával
Internet
Szélessávú internet, HSPA+ 21/5,76 Mbps és Wifi 2,4 és 5 GHz (a le és feltöltési sebesség függ a lefedettségtől és a díjcsomagtól)
E-mail
E-mail, automatikusan beérkező e-mailek (push)
Zenelejátszás
Zenelejátszó (mp3, AAC, stb.), TrackID zenefelismerés, sztereó RDS FM-rádió
Memória
4 GB belső memória (a felhasználható memória kisebb), a memória legfeljebb 32 GB-os microSD memóriakártyával bővíthető
Navigáció, térkép
A-GPS-vevő, Google térkép (internetkapcsolatot igényel), digitális iránytű
Egyéb
1 GHz-es Qualcomm MSM8227 kétmagos processzor, NFC, DLNA, Bluetooth 4.0, HD hang, 3,5 mm sztereó jack csatlakozó, microUSB 2.0
Környezetbarát tulajdonságok
A készülék halogénezett szénhidrogén-mentes ,klórozott-fluorozott szénhidrogén-mentes és azbesztmentes, higany- és kadmium mentes, berillium-mentes. Az akkumulátor lithium-, ólom-, kadmium- és higanymentes. Minimalizált fogyasztás készenléti állapotban. A csomagolás nehézfémmentes, halogénezett szénhidrogén-mentes ,klórozott-fluorozott szénhidrogén-mentes, a nyomtatás illékony-vegyület mentes tintával történik.








Samsung Galaxy Ace3 51990 Ft




Operációs rendszer
Android 4.2
Kijelző
4”-es érintőkijelző (TFT), 480x800 képpont, kapacitív
Fotó
5 megapixeles hátoldali kamera (autofókusz, digitális zoom), LED fotófény, VGA előlapi kamera
Videó
HD videofelvétel a hátulsó kamerával (1280 x 720) képpont, 30 kép/másodperc, VGA felvétel (480 x 640 képpont) az elülső kamerával
HD hang
Elérhető
Internet
Szélessávú internet, LTE 100/50 Mbit/s, HSPA+ 42,2/5,76 Mbps, WiFi (az LTE és HSPA+ sebesség függ a díjcsomagtól és az elérhető hálózattól)
E-mail
E-mail (SMTP, IMAP4, POP3), automatikusan beérkező e-mailek (push)
Zenelejátszás
Zenelejátszó, sztereó RDS FM-rádió
Memória
8 GB belső memória (a szabadon felhasználható tárhely ennél kisebb), a memória legfeljebb 64 GB-os micro-SD memóriakártyával bővíthető, 7 GB SkyDrive online tárhely (internetkapcsolatot igényel)
Navigáció
A-GPS/Glonass-vevő, Google térkép (internetkapcsolatot igényel), digitális iránytű
SIM kártya típusa
microSIM
Egyéb
1,2 GHz-es kétmagos processzor, Bluetooth 4.0, NFC, HD hang, 3,5 mm AV csatlakozó, USB 2.0, közelségérzékelő, környezetifény-érzékelő, giroszkóp






Samsung Galaxy S3 mini 35990 Ft


 
 
Operációs rendszer
Android 4.1 (Samsung TouchWiz)
Kijelző
4”-es Super AMOLED érintőkijelző, 480x800 képpont, kapacitív, 16 millió szín
Fotó
5 megapixeles hátoldali kamera (digitális zoom, autofókusz, fotófény), VGA előlapi kamera
Videó
Felvétel HD felbontásban (1280x720 képpont), 30 kép/másodperc a hátoldali kamerával
Internet
Szélessávú internet, HSPA+ 14,4/5,76 Mbps, WiFi
E-mail
E-mail (SMTP, IMAP4, POP3), automatikusan beérkező e-mailek (push)
Zenelejátszás
Zenelejátszó, sztereó RDS FM-rádió
Memória
8 GB belső memória (a szabadon felhasználható tárhely ennél kisebb), a memória legfeljebb 32 GB-os microSD memóriakártyával bővíthető
Navigáció
A-GPS/Glonass-vevő, Google térkép (internetkapcsolatot igényel), digitális iránytű
HD hang
Elérhető
SIM kártya típusa
Normál
Egyéb
1 GHz-es kétmagos processzor, Bluetooth 4.0, 3,5 mm AV csatlakozó, USB 2.0, Accelerometer, Geo-magnetic, Gyro-sensor, Proximity Sensor, YouTube, Google search, Google Talk, Play áruház, Gmail






És a végére beraktam a mostani telefonomat:

Samsung Galaxy Y S5360 25990 Ft







Operációs rendszer
Android 2.3.5
Kijelző
3”-es érintőkijelző, 240x320 képpont, 262 ezer szín, kapacitív
Fotó
2 megapixeles kamera
Videó
Felvétel MPEG4 formátumban
Internet
Szélessávú internet (HSDPA 7,2 Mbps) és Wifi
E-mail
E-mail (SMTP, IMAP4, POP3), automatikusan beérkező e-mailek (push)
Zenelejátszás
Zenelejátszó (MP3, AAC, stb.), sztereó FM-rádió
Memória
160 MB, a memória microSD memóriakártyával maximum 32 GB-ig bővíthető
Navigáció
A-GPS-vevő, Google Maps térkép (internetkapcsolatot igényel)
Egyéb
Bluetooth 3.0, 3,5 mm sztereó jack csatlakozó, microUSB 2.0, elforgatásérzékelő



Nektek milyen telefonotok van? Melyiket ajánlanátok?

8 megjegyzés:

  1. Én ma kaptam egy új telefont egy Samsung Galaxy Trend Plus okos telefont . Nagyon hasonló mint a Samsung Galaxy S 3 mini . Nézegettem a S3 minit , de az nem 45 000 FT ??
    Az előző telefonom nekem is Samsung Galaxy Y volt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen a Trend Plus nagyon hasonlít én is néztem, az S3 mini-t kifuttatják. :)

      Törlés
    2. Nekem fehér Trend Plus telefonom van, teljesen meg vagyok vele elégedve. A régi mobilomhoz viszonyítva jobb, sokkal szebb képeket csinál. Először mást akartam, de arra nem volt költségvetésem, így rá esett a választásom és nem bántam meg a döntésem.

      Törlés
    3. Én a T-Mobil-nál szeretném venni és ott azt nem lehet kapni. :( Pedig nagyon sok jót hallottam róla.

      Törlés
  2. Samsungot semmi képpen ne vegyél... nekem is volt jól meg is bántam ritka szar képeket csinál.. a Sony meg jó. Minden okosteló 2 év után befuccsol így a Sony is de akkor inkább már azt válaszd :) (se alcatelt ne.. :D )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen nekem ez a második éve és már alig bírja, egy év után (a garancia lejárta után két!!! nappal) elromlott, így most em tudok vele SMS-t küldeni, se kapni, az egyik barátnőmnek Alatel-e volt és nagyon lassú volt, ráadásul fél év után tönkre is ment.

      Törlés
  3. Szia :)
    Ezek közül szerintem a Samsung Galaxy Ace 3 a legjobb! Ilyen van nálaunk a családba és egy igen csak jó telefonnak tartom. Nem tepsi méret, nagyon jo a kameraja, kellemes a kijelzoje. A Galaxy s3 minit semmiképp nem ajánlanám, mert bar kinezetre szep de a tudasa alacsony. A kepernyoje szornyu, kinezetre meg gagyi hatasu. A Sony-t nem ismerem de igy atolvasva szerintem keves lenne a memoria.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is az Ace 3 tetszik a legjobban, mert az 4G képes, jó a kamerája, az operációs rendszere. Nekünk S3 van a családban és szerintem az nagyon jó telefon, bár lehet, hogy a mini kicsi lenne. A memória szerintem nem lenne kevés, mert amúgy is raknék bele SD kártyát (8GB-osat, ami a mostaniban is van).

      Törlés