2014. máj. 9.

Havi áttekintés- Április

Sziasztok ma egy újabb havi áttekintés posztot hoztam nektek (bár kicsit késve), mert egy újabb hónap kezdődik.

A hónap legolvasotabb bejegyzései: 

- Zsákmány/Part 8 utazás, képek
- Zsákmány/Part10 Akciók és kiárusítások
- Zsákmány/Part7
- Tökéletes nude lakk???
- Zsákmány/Part9 Húsvét

Statisztika: 

Forgalom forrásai:  http://www.magyarblogok.hu/beauty
A legtöbbet használt böngésző: Chrome (50%)
Az ország ahonnan a legtöbben látogattak: Magyarország
A leggyakrabban használt operációs rendszer: Windows


Országok növekvő sorrendben: 

Magyarország
USA
Szlovákia
Németország
Szerbia
Románia
Hollandia
Svájc
Észtország
Egyesült királyság


A hónap kedvencei: 






Rimmel Stay Matte alapozó:  Ebben a hónapban is ez az alapozó kapta a díjat, de akinek nagy fedésű alapozó kell az ne vegye meg, mert nem fog beválni.

 Claire's púder ecset: Ez az ecset nem lett véletlenül kedvenc, mert hihetetlenül puha és imádom. Aki rámhalgat az bemegy a Claire's-be és vesz egy púder ecsetet, mert ez valami hihetetlen.

Mels Cosmetics púder: Ez a púder ismét elnyerte a kedvenceknek járó díjat és nem hiába.

Essence Sun Club paletta: Ő egy újdonság, mert ebben a hónapban őt használtam inkább nem pedig az Estée Lauder palettámat (ettől függetlenül persze azt is imádom), de ebbe nyáriasabbak a színek.

Essence All eyes on me spirál: Ő egy újabb nagy felfedezés, mert nagyon szépen elválasztja a pillákat és az ára is olcsó (650 Ft).

Catrice Camouflage korrektor: Őt nagyon imádtam, és fogom is az biztos.

Essence I <3 Stage korrektor és szemhéjalapozó: Őt eddig is szerettem, de nem gondoltam, hogy ilyen jó, mint korrektor.

Macron Lip Balm: Őt már láthattátok az előző hónapban is, és még fogjátok is.

Essence Stay With me longlasting szájfény: Ez még a régi szortiment tagja volt és nagyon jól tettem, hogy beruháztam rá, mert imádom.

Catrice Celtica Cream to Powder Blush: Ő az előzőből azért maradt ki, mert elfelejtettem hozzárakni a fotókhoz és nem volt időm újrafotózni, de a kezdetektől imádtam. 

 
Nektek mi vált be igazán? Meg van valamelyik termék? Van már Claire's-es púder ecsetetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése