2014. ápr. 1.

Havi áttekintés- Március

Sziasztok most először írok ilyet,de szeretném megtartani ezt a jó szokásomat. :) Én nem szeretnék érzelegni meg semmi csak tényeket közölni és megköszönni, hogy olvastok (ez már az nem???). Ebben a hónapban rekordok dőltek :)))).

Még hozzá ezek:

- Legtöbb követő :)
- Legtöbb megtekintés (ez már több :))
- Legingadozóbb hónap (egyik nap kevés másik nap sok megtekintés volt)


A hónap legolvasottabb bejegyzései:

1. Ebay Kívánság
2. Zsákmány /Part5
3. Már megint Zsákmány /Part6 Öröm és Csalódás
4. Zsákmány /Part 4 Szülinap
5. Moyra Gel Look lakkok és hamarosan még több


Statisztika: 

A legnagyobb forgalom forrása: http://www.magyarblogok.hu/beauty
A legtöbbet használt böngésző: Chrome (46%)
Az ország ahonnan a legtöbben látogattak: Magyarország
A leggyakrabban használt operációs rendszer: Windows

Országok növekvő sorrendben:

- Magyarország
- USA
- Németország
- Szlovákia
- Egyesült Királyság
- Románia
- Hollandia
- Szerbia
- Ausztria
- Svájc


A hónap kedvencei: 




Rimmel alapozó: Szeretem ezt az alapzót, mert pnt annyit fed amennyi nekem kell (nem olyan sokat). És nem folyik le ha elkezdek izzadni, bár nem olyan tartós.

Mels Cosmetics púder: Még mindig imádom ezt a púdert és szerintem nagyon praktikus, hogy átmenetes.

Estée Lauder paletta: A nagykedvencem még mindig és mindig is az lesz amíg el nem fogy (ettől nem kell félni szerencsére).


Essence Like a New Love edt: Amióta megkaptam azóta ezt használom és imádom remélem nem fog hamar elfogyni (de elfog).

Essence Stay With me szájfény: Még a kiárusításokon vettem és azóta használom is egészséggel. :)

Macaron Lip Balm: Az egyik rokonomtól kaptam (külföldön él), de ITT meg lehet rendelni hasonlót.

Claire's szempillaspirál: Nagon-nagyon szépen kiemeli a szempillákat csak jót tudok róla elmondani.

A körömlakkokat most hagynám mivel annyi kedvenc van, hogy nem tudnék kiemelni belőlük egyet vagy kettőt.

Minden megtekintést, bejegyzést és feliratkozást nagyon köszönök. Nagyon örülök amikor látom, hogy újabb megjegyzés érkezett és, hogy ennyi megtekintés volt a távollétemben. És igyekszem több időt szánni a blogra.


Nektek mik a kedvenceitek? Meg van valamitek ezek közül?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése