2014. márc. 25.

Essence Like a New Love Edt.

Sziasztok nemrég (:D pénteken) vettem az egyik Müllerben amikor a Catrice pirosítót is. Körülbelül háromszor raktam vissza, de végül is ő lett a "szerencsés" utólag már látom, hogy jól döntöttem. Nagyon szeretem használni olyan kellemes illata van, erős, de kellemes igazi tavaszi illat, de még nyáron is használható.



Én a 10 ml-es csomagot választottam ez kb. 1000 Ft-ba került, az 50 ml-es csomag kb. 2200 Ft-ba kerül, vagyis a nagyobb jobban megéri, de nem akartam kockáztatni. Abban biztos vagyok, hogy újraveszem valamelyiket. Magamon egy napig simán kibírja, pedig nem szoktam túl sokat fújni magamra.




Így nézett ki amikor kinyitottam. :)


Ha magamra fújom pár másodperc alatt beszívja a bőröm.Ezért nem láttok semmit a képen.



Eddig csak na Müllerben láttam, pedig kerestem mindenhol, de itt nagyon sokféle volt persze itt se mindegyik, de legalább volt. Amit igazából kerestem az a Like Best Friends Forever nevű volt, de az persze nem volt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése