2014. márc. 16.

Catrice Crushed Crystals Call Me Princess-TESZT


Sziasztok már a zsákmányos bejegyzésben láttátok már ezt a lakkot, meg nyilván más blogokon is, mert nagyon nagy híre van ennek a lakknak hiszen gyönyörű színe van. A boltban kicsit megijedtem, mert a promo képeken kicsit halványabbnak tűnt. A képen ezt láthatjátok lejjebb pedig saját (szerintem borzalmas minőségű) képeket láthatjátok.



Kint a napfényben viszont már sokkal visszafogottabb volt és több arany csillám is volt benne, mint a boltban. Felkenve még inkább látszanak az arany csillámok és a színe is halványabb rózsaszínű.


 

A legfurcsább az, hogy nem olyan érdes, mint a többi homoklakk inkább valami Sugar Effekt lakknak mondanám.



A száradása az első rétegnél 3-4 perc a második, harmadik rétegnél 5-8 perc. Három rétegben nagyon jól fed. Felkenni nagyon könnyű, mert az ecsete széles, lapos és lekerekített amivel nekem egy álom festeni. A tartósságáról annyit tudok mondani, hogy második napon van fenn és semmi baja.


Amikor megláttam, hogy mennyibe kerül,(Kb. 1200 Ft) nem akartam megvenni, mert ennyit nem szoktam adni egy lakkért és a normál ár is bőven megfelel egy ilyen lakknak,de mindegy. A "normál" lakkok közül még be akartam szerezni az a 46 Berry Potter & Plumbledore lett volna, de az már nem volt. 





Összességében nagyon jó lakk, tavasszal és nyáron nagyon jól ki lehet használni, főleg a lebarnult bőrhöz (talán az arany csillámok miatt áll jól a sötétebb bőrtónusúaknak). Valószínűleg sokat fogom használni még, főleg napos időkben.

A manihoz használtam:
 -Catrice In The Armee Glow
-Essence Effekt Nail Polish Glitz&Glam
- Catrice Crushed Crystals Call Me Princess


Nektek tetszik valamelyik a kollekcióból? Nektek tetszik a manikűr?

1 megjegyzés: